P.Konstantinopoulos-Managing Director CI

Π. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, MANAGING DIRECTOR ΤΗΣ COFFEE ISLAND: ΠΡΩΙΝΟ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΚΑΙ TAILOR MADE ΛΥΣΕΙΣ

Συνεντεύξεις

Στο ρεπορτάζ του 114ου τεύχους του περιοδικού Snack&Coffee, αφιερωμένο στις Αλυσίδες Καφέ και τη μάχη του πρωϊνού/ brunch, μιλάει ο Παναγιώτης Κωνσταντινόπουλος, Managing Director της Coffee Island, αναφερόμενος στην ένταξη της κατηγορίας του φαγητού στα Coffee Island επιλέγοντας ελληνικές και tailor made λύσεις με κριτήριο τον καταναλωτή.

Η ένταξη της κατηγορίας του φαγητού στα Coffee Island το 2019 ήταν ένα εξαιρετικά σημαντικό project και έπρεπε να γίνει, ποιοτικά, σωστά και δομημένα σε όλο το δίκτυο. Οργανώθηκε ειδική ομάδα για να διαχειρίζεται το food section και έγινε προσεκτική επιλογή κωδικών που γευστικά και ποιοτικά ξεχωρίζουν και καλύπτουν τα standards της αλυσίδας.

Με βασικό κριτήριο το feedback των καταναλωτών, συνεχίζει να σχεδιάζει την προϊοντική της γκάμα, φροντίζοντας παράλληλα να καλύπτει τις ανάγκες των κατά τόπους καταστημάτων, λαμβάνοντας υπόψη τη διασπορά του δικτύου και τις βασικές γεωγραφίες. Έτσι, πολλές επιλογές αποτελούν tailor made λύσεις αποκλειστικά για τα καταστήματα Coffee Island.

Το πρωινό του Έλληνα καταναλωτή είναι συνυφασμένο με τις αλμυρές επιλογές όπως πίτες η κουλούρι Θεσσαλονίκης. Φυσικά υπάρχει μια μεγάλη μερίδα που αναζητά τις γλυκές όπως κρουασάν, έτσι η γκάμα είναι ισορροπημένη για όλες τις προτιμήσεις και τις ώρες της ημέρας. Σίγουρα επικρατούν τα επίκαιρα trends – προϊόντα με λιγότερη ζάχαρη, προσθήκη πρωτεϊνης, βιολογικά προϊόντα – αλλά ο Έλληνας παραμένει λάτρης της απόλαυσης.

Σε κάθε περίπτωση, στόχος είναι όλα να ταιριάζουν με τον εξαιρετικής ποιότητας καφέ. Με βάση τις πωλήσεις προσαρμόζεται η προσφορά με πρωταρχικό μέλημα την ελαχιστοποίηση της “φύρας” για λόγους εμπορικούς και βιωσιμότητας. Κατά περίπτωση τα καταστήματά μας συμμετέχουν σε δράσεις τοπικών φορέων και σε πλατφόρμες ενάντια στη σπατάλη φαγητού.

Ο Παναγιώτης Κωνσταντινόπουλος, Managing Director της Coffee Island, τόνισε: “Συνεργαζόμαστε με εταιρείες με ποιοτικές προδιαγραφές και πιστοποιήσεις, οι οποίες διαθέτουν R&D και δυνατότητα κάλυψης του δικτύου μας. Το 99% είναι ελληνικές με μεγάλη τεχνογνωσία και μαζί σχεδιάζουμε tailor made προϊόντα. Το τμήμα μας Quality Assurance πραγματοποιεί περιοδικές επισκέψεις στους προμηθευτές για τη διασφάλιση της παραγωγής και της ποιότητας. Η προϊοντική γκάμα σχεδιάστηκε έτσι, ώστε να μην υπάρχει ανάγκη επιπλέον προσωπικού στα καταστήματα, ωστόσο, κάποιες περιπτώσεις που η κατανάλωση ξεπέρασε τις προσδοκίες, χρειάστηκε προσωπικό.”