
ΒΕΝΙΑ ΡΑΠΤΗ: Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΣΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ.
Ακόμη και σε οικονομικά δύσκολες εποχές, οι Έλληνες δεν «κόβουν» τον καφέ, τονίζει η Βένια Ράπτη, Communications & Digital Marketing Manager, Coffee Island:
«Το κυριότερο insight της χρονιάς ήταν πως, παρά τις οικονομικές δυσκολίες, ο καφές παραμένει μια καθημερινή απόλαυση που ο καταναλωτής δεν είναι διατεθειμένος να θυσιάσει. Αυτό που ζητά πλέον είναι ποιότητα, συνέπεια και καθαρό γευστικό αποτέλεσμα, κάτι που ο specialty καφές μπορεί να του προσφέρει. Παράλληλα, βλέπουμε ότι ο καταναλωτής είναι πιο επιλεκτικός από ποτέ. Δεν έχει χώρο για δοκιμές που θα τον απογοητεύσουν, γι’ αυτό και το προϊόν πρέπει να είναι σταθερό και να δίνει αυτό που υπόσχεται. Ένα ακόμα στοιχείο που ξεχωρίζει είναι η δυναμική των ροφημάτων τύπου latte, τα οποία αποτελούν ήδη trend και πιστεύουμε ότι τα brands θα επενδύσουν έντονα σε αυτή την κατηγορία το επόμενο διάστημα. Είναι ροφήματα που διευρύνουν τη γκάμα της εμπειρίας, προσφέροντας νέες γευστικές διαδρομές πέρα από τον καθαρό καφέ. Τέλος, στο κομμάτι της φυσικής παρουσίας, παρατηρούμε πως η τυπολογία των “all-in-a-stop” καταστημάτων ενισχύεται. Εμείς προσαρμοζόμαστε πλήρως σε αυτή την κατεύθυνση καθώς πρόσφατα λειτούργησε το νέο concept store Coffee Island Loaded, στην περιοχή Καμάρα στη Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για μια φρέσκια επιχειρηματική πρόταση και το επόμενο βήμα που μας φέρνει κοντά στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή», καταλήγει.
1. Ποιος είναι ο άξονας πάνω στον οποίο θα κινηθεί η στρατηγική σας το επόμενο διάστημα;
Η στρατηγική μας για το 2025 κινείται γύρω από τρεις βασικούς άξονες: καινοτομία,
βιωσιμότητα και ενίσχυση του δικτύου μας τόσο στο εσωτερικό όσο και διεθνώς.
Επενδύουμε συνεχώς στην αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη, με φρέσκιες προτάσεις, νέα
προϊόντα και εξατομικευμένες υπηρεσίες που κάνουν την καθημερινή επιλογή του πελάτη πιο
ευχάριστη και εύκολη. Ταυτόχρονα, εστιάζουμε στην ενίσχυση του δικτύου μας με
διαφοροποιημένα καταστήματα και νέα μοντέλα που απαντούν στις σύγχρονες καταναλωτικές
συνήθειες και ανάγκες.
Στο επίκεντρο φυσικά παραμένει η βιωσιμότητα. Με δέσμευση στο ηθικό επιχειρείν,
δουλεύουμε με αφοσίωση και εφαρμόζουμε καθημερινά τις καλύτερες πρακτικές σε όλο τον
οργανισμό Coffee Island. Στόχος είναι η εξασφάλιση της ανθεκτικότητας για όλο το δίκτυο αλλά
και τους ανθρώπους που εξυπηρετούμε, συνεργαζόμαστε και ωφελούμε.
2. Κυριότερα λανσαρίσματα & επικοινωνιακές ενέργειες της σεζόν.
Σε προϊοντικό επίπεδο αναπτύσσουμε συνεχώς νέα ροφήματα και δημιουργούμε προτάσεις που
απαντούν στα σύγχρονα trends και καλύπτουν αποτελεσματικά τις ανάγκες του κοινού, για κάθε
ώρα της ημέρας.
Τα ροφήματα Bobastic, με τον ανατρεπτικό τους χαρακτήρα, εξακολουθούν να αποτελούν μια
κατηγορία με δυναμική. Ωστόσο, τη φετινή σεζόν, δώσαμε ιδιαίτερη έμφαση στα latte, μία τάση
που κερδίζει συνεχώς φίλους: από το απολαυστικό και πλούσιο Iced Biscoff Latte, που αξιοποιεί
το δημοφιλές trend του μπισκότου Lotus, μέχρι το παγκόσμιο hit Matcha Latte και το ιδιαίτερο,
αρωματικό Dubai Chocolate. Επιπλέον, αναβαθμίσαμε και τα milkshakes μας δίνοντας πιο
πλούσια υφή και εμπλουτίσαμε την κατηγορία με δύο νέες γεύσεις, pistachio & blueberry.
Ταυτόχρονα, ο καφές παραμένει ο πρωταγωνιστής μας και δουλεύουμε συνεχώς πάνω σε νέες
προτάσεις. Μέσα στη χρονιά λανσάραμε την κατηγορία της αρωματικής κάψουλας espresso σε
μοντέρνα συσκευασία κασετίνας. Η κατηγορία αποτελείται από βανίλια, καραμέλα και banoffee
και πρόσφατα εντάξαμε τη γευστική πρόταση panettone, ενισχύοντας το προϊοντικό mix.
3. Ποια είναι η φιλοσοφία που χαρακτηρίζει την επικοινωνία του brand σας και ποιες είναι οι βιώσιμες δράσεις σας στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης;
Η φιλοσοφία επικοινωνίας μας είναι αυθεντική, προσιτή και καθημερινή.
Είμαστε ένας σύγχρονος life-centric coffeemaker, που αναζητά συνεχώς το κάτι παραπάνω και
που έχει πάντα να προσφέρει μία ευχάριστη εμπειρία. Αναδεικνύει το πάθος του για τον
specialty coffee, την ποιότητα και τη βιωσιμότητα, με τρόπο απλό και με χιούμορ, μιλώντας στη
γλώσσα του καταναλωτή, τόσο online όσο και στα φυσικά καταστήματα.
Στις δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, εστιάζουμε σε πρωτοβουλίες με ουσία:
Στηρίζουμε τοπικές κοινωνίες όχι μόνο μέσω της δημιουργίας θέσεων εργασίας, αλλά και με
πρωτοβουλίες που αγγίζουν την καθημερινή ζωή των ανθρώπων. Συμμετέχουμε με ενέργειες
που αφορούν στην εκπαίδευση, τον αθλητισμό και την ενημέρωση γύρω από το περιβάλλον και
τη βιωσιμότητα. Παράλληλα επεκτείνουμε τις Direct Trade συνεργασίες μας με την προμήθεια
καφέ από φάρμες σε όλον τον κόσμο. Μέσα από τις απευθείας συμφωνίες με τους παραγωγούς
βοηθούμε στη διασφάλιση και τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας, αλλά και την
περιβαλλοντική βιωσιμότητα.
Συμμετέχουμε σε προγράμματα ανακύκλωσης και ενεργειακής εξοικονόμησης, ενώ
αντικαθιστούμε σταδιακά τις συσκευασίες μας με eco-friendly υλικά.
Ενισχύουμε την απασχόληση και τη διαρκή εξέλιξη των εργαζομένων μας, δημιουργώντας
σταθερές και ουσιαστικές θέσεις εργασίας σε κάθε νέα μας τοποθεσία.



